1000 MIles

Archiv

Červen 2012

• 29.6.2012 - Odkaz na článek o IM v Otrokovicích z týmových stránek od Honzi Oppolzera zde. Plus tři fotky ze stránek czechtriseries.cz. Na kole dobře vidět ufouklé zadní. Zaražený tenký střípek v plášti mě doma při měnění hodně potrápil.

z běhu z kola vitezove

Úplně jsem zapoměl na spoluúčastníka z Úval Láďu Chvátala. Ze závodu byl nadšený. Finišoval v čase 13:53h na 148.místě. Po plavání a kole se pohyboval na konci startovního pole. Na běhu (jeho nejsilnější disciplína) ale spoustu lidí nechal za sebou. Určitě to nebyl jeho poslední dlouhý triatlon. Už v úterý (dva dny po závodě) mi volal, jestli nejdu na běh do Klánovic. Nekompromisně jsem ho odmítnul se slovy, že se v Otrokovicích asi šetřil.
    Poprvé od závodu jsem byl zkusit klusat teprve včera, ale pořád jsem slušně zatáhlej. Snad se dám po víkendu volna (bez závodu) dokupy.
  • 28.6.2012 - Únava po sobotních Otrokovicích je pořád slušná. Nepřidává tomu ani šílená honička v práci. Dnes jsem ani nebyl schopný vstát na raní plánované plavání v Hostivaři. Odpoledne raději vypouštim běh v Krčáku, místo toho půjdu vyklusnout do Klánovic a dát nějaký bazén na koupaliště. Nepojedu ani na sobotní triatlon do Telče, dám něco volnějšího doma. Půjdu až příští pátek Pražský střední triatlon (1,9-100-21km), který se jede v rámci Bigmana. Po něm vyrážim za rodinou do Jiřetína, kde máme v plánu s bráchou dodělat podlahu tělocvičny.

Rzlouskli jsme klasický podzimní maraton, 28.10. vyrážíme do Frankfurtu.
  • 25.6.2012 - Tipovačka na EURO jde do finále. Uzavírka tipů 5.kola je ve středu 27.6. ve 20:30h. Čelo je zatím neskutečně vyrovnané. O vítězi pravděpodobně rozhodne až 15 bodový příděl za celkového vítěze. Průběžný žebříček zde.

Diplom - běh Strahov 10km 2012 Diplom - IM Moraviaman 2012
    + diplomy z desítky na Strahově a Moraviamanu

• 24.6.2012 - Na včerejším Moraviamanu veliký propadák. Už v pátek, při klasickém rozjíždění před závodem, jsem cítil, že to není ono. Během závodu to bylo od začátku do konce trápení. Plavání ještě v plánu za 1:06h, kolo (posledních 50km na ufouklém zadním, naštěstí vydrželo) 5:24h, maraton za tragických 4:06h. V cíli to stačilo za čas 10:43:24h na celkové 35.místo (17.v M30).
    V týmech jsme za Hisportteam obsadili druhé místo. Vyhrál v čase 8:41h Petr Vabroušek. Druhý Josef Vrábel, třetí Tomáš Kořínek. Odkaz na celkové výsledky zde. Záznam ze závodu na ČT4 sport toto úterý 26.6. v 15:25h (opakování Po 2.7. 7:05h).
    Tragický výkon vidím hlavně v nedostatečném odpočinku před. Téměř každý víkend dva měsíce před nějaký závod + přes týden přípravné běhy. Možná byla i zbytečně rychlá středeční desítka na Strahově. Asi mi ani pro tento závod nepřidalo Hypoxico. Hlavně spaní ve stanu bylo docela náročné. Myslím, že je letos rozhodně na víc. Proto jsem se hnedka po závodě rozhodnul o reparát v podobě Slovakmana, který startuje v sobotu 4.srpna v Piešťanech. Před ním koncem července vyrážíme s rodinou na dovolenou do Rakouska, kterou snad pojmu odpočinkově. Plus vyřadím nějaké plánované závody.

Dnes se jel ve Francii IM Nice, na kterém se trenér Martin blýsknul skvělým čtvrtým místem v kategorii za 9:27! Amstrong díky podezdření z dopingu nakonec bohužel nenastoupil.
  • 21.6.2012 - Včerejší olympijský běh na 10km na Strahově s velmi slušnou účastí (přes 300 startujících) za 40:53min. Pojal jsem ho opět, díky sobotnímu IM tréninkově. Hlídal jsem si tepy kolem 160, poslední dva kilometry trochu zrychlil. Běželo se mi výborně, i když spaní v kyslíkovén stanu + jízda na válcích s maskou se mnou slušně zamávalo. Navíc jsem k tomu přidal osvědčenou drastickou superkompenzační dietu, kterou mám díkybohu zasebou. Teď mě čeká dva dny zasloužené flákačky s obžerstvím. Myslím, že jsem letos udělal v tréninku a se vším okolo maximum, co jsem mohl.

Do Otrokovic odjíždim autem zítra po práci s Láďou Chvátalem z Úval, který jede také na závod. Dovolené je málo, tak jsem si ani žádnou nebral. I spaní jsem zatim neřešil, snad něco najdeme. Na startovce (i štafetáři) je k dnešnímu dni slušných 285 lidí. Mezi hlavní favority patří Petr Vabroušek, Ruda Cogan, Jozef Vrábel a další. Za Hisportteam vkládáme největší naděje do Honzi Novotného (4.z loňska). Výborně určitě zajede, podle výsledků z poslední doby, Honza Oppolzer. Dále za tým startuje dlouhotraťař Michal Volejník a Jan Plzák. S touto sestavou můžeme v týmech pomýšlet hodně vysoko. Závod je tuším vypsán jako MČR týmů.
    Závodní tratě zůstávají naprosto totožné s loňskem. Stopro bych rád vylepšil loňský čas (10:27h) i umístění. Myslím, že by při dobré konstalaci mohlo být na 9:45h. Plavání 3,8km za 1:05h, kolo 180km za 5:10h a maraton doufejme pod 3:30h. V mé kategorii M30-34 bych rád finišoval kolem pátého místa, celkově snad do dvacítky.

Dnes uzávěrka ve 20:30h 4.kola Tipovačky!
  • 20.6.2012 - Tuto neděli se konal IM Regensburg, který jsem jel loni. Drželi jsme palce spoluúčastníkovi soustředění na Mallorce Juraji Šedivému, který startoval v kategorii M50-54. Finišoval v čase 10:38h (1:20h plavání + 5:23h kolo + 3:46h maraton) na 17. místě (275.celkově). Na jednom posezení na soustředění, jsme tipovali jeho čas. Teď je asi ta správná doba tipy zveřejnit:

Jíťa Š. 9:55h
    Já 9:59h
    Pája M. 10:01h
    Martin O. 10:05h
    Martin M. 10:08h

Naše tipy jsou trochu mimo, protože jsme (díky jeho nadprůměrnému kolu) tajně doufali v kvalifikaci na Havaj. V jeho kategorii M50-54 bral poslední (třetí) postup za 10:03h. Chybělo mu 35 minnut. Přesto veliká gratulace za super výkon v těžkých podmínkách (panovalo veliké vedro).
    Nejlepší z Čechů skončil na šestém místě Petr Vabroušek 8:47h. Vyhrál, před Michaelem Raelertem, Dirk Bockel v traťovém rekordu 8:11h! V mé kategorii M30-34 bral poslední slot za 9:07h. No, ještě je potřeba hodně makat.

strecink-jury
    strečink Juraje na letošním soustředěním na Mallorce

Dnes jdu plánovanou běžeckou desítku v Praze na Strahově.
    + Komentář k 3. kolu Tipovačky
  • 19.6.2012 - V Tipovačce na EURO se mi přestalo dařit. Klesnul jsem z čela na třetí místo od konce. Dávám na všechny zápasy remízu 1:1. Ta ale devět posledních zápasů nepřišla. Uzavírka tipů 4.kola (čtvrtfinále) je ve čtvrtek 21.6. ve 20.30h. Průběžný žebříček zde.

• 18.6.2012

4Lok.Vršovice15609311 : 32612
    5Ml.Boleslav B15429314 : 35010
    6Wendy Mělník154011351 : 4008

Do druhé ligy postupuje suveréní Kutná Hora, která nepoznala porážku. My se budeme v další sezoně nejspíše trápit na domácím venkovním hřišti (umělá tráva, spíše pískoviště) v rozpadající se soutěži. Nejspíše v ní zůstane pouze pět týmů. Tato situace je myslím k zamyšlení, proč zrovna házená zažívá v posledních letech, obzvláště na nižších úrovních, takový úpadek.
    + Komentář k 2. kolu Tipovačky
  • 17.6.2012 - Včera jako předzávodní rozjetí běh v Miličovským háji na 8,8km za 36:42min na čtvrtém místě. Dnes triatlon v Předboji (0,75-28-7km) na celkovém 11.místě (7.v M30-39) za 1:29:21h. Jelo se mi dnes výborně. Vše proběhlo v naprosté pohodě. Vyhrál Honza Wainer (1:21:08h), druhý 1,5min za ním Hisportteamový kolega Martin Olšan.
    Filipova Úvalská fotbalová přípravka dnes úspěšně zakončila sezonu výhrou ve Vyšehořovicích 4:2 (1:1). Následovalo plánované posezení na domácím hřišti, kde všichni hráči byli odměněni míčem. Konečná tabulka brzy.

HYPOXICO: spaní ve stanu
  • 15.6.2012 - Tento víkend pojímám opět závodně zadrženě, jako přípravu před Moraviamanem, který startuje v tradičních Otrokovicích 23.června. V sobotu běžim 8,8km v Miličáku v Praze. V neděli jedu na další díl seriálu TriTour na triatlon do Předboje (0,7-30,7km).

+ odkaz na článek o triatlonu v Račicích, který dal na Hisportteamových stránkách dokupy, z mých podkladů, Pavel M.

Synátorův včerejší přátelák s rodiči skončil remízou 6:6.
  • 14.6.2012 - Se včerejší běžeckou desítkou v Břevnově na Ladronce veliká spokojenost. Čas 39:25min nijak oslnivý, ale běželo se mi po dlouhé době dobře. Průměrné tepy v krásných hodnotách kolem 165. Myslím, že trénink doplněný o Hypoxico se začíná projevovat.
    Dnes snad stíhám Filipův fotbalový přátelák s rodiči od 16h. Od 18:15h mám v plánu Lysolajský běh na 6km v Praze 6, na který se mi moc takovou dálku nechce. Možná ho nahradím něčím na rovince v Klánovicích.
  • 13.6.2012
    Komentář k 1. kolu Tipovačky

Sportu ZDAR!
    Štěpán & Ondra

Tipovačka - banner

Včera vyhrála fotbalová přípravka v Brandýse 1:3. Synátor si bohužel nezahrál. Holt musí víc makat a nehrát pořád na PSP. Dnes po práci vyrážim do Břevnova na běžeckou desítku. Snad vydrží počasí.
  • 12.6.2012 - Na nedělním triatlonu v Račicích byli členové Hisport týmu rozhodně vidět. Přijel se na nás podívat Honza Řehula (3. z OH 2000 v Sydney), který skončil šestý. Těsně za ním, v poslední době titulovaný nestárnoucí, trenér Martin. Za další půlminutku finišoval na 9.místě Míra R., desátý Martin O. Závodu se zúčastnil i Petr Vabroušek, který konečným druhým místem ukázal, že umí i na krátkých tratích. Předvedl závěrečný třetí nejrychlejší běh. Předbíhal mě o kolo a byl to teda kalup. Na star dorazil po vodě (viz přiložené foto), kde určitě zavzpomínal na jeho sport číslo jedna z mládí. Nesmím zapomenout na Radku V., která v sobotním it triatlonu (0,75-20-5km) byla nejrychlejší ženou.
    Zítra ve středu 13.6. od 13h je opět na ČT4 Sport k shlédnutí 25 minutový záznam ze závodu v Račicích. Opakovat ho budou v pátek 15.6. v 7:15h.

před startem Míra Rybáček Petr Vabroušek Radka - cíl Radka - výlez z vody Radka - kolo rozhodčí vítězové fotky ze stránek czechtriseries.cz a sportovniservis.cz

+ přidány do galerie fotky z Poděbradského a Račického triatlonu
  • 11.6.2012 - Včerejší deštivý Račický triatlon (1,5-40-10km) za mnou. Zvládnul jsem ho v plánovaném tréninkovém tempu za 2:17:27h. Vítězný František Kubínek mi nadělil 24 minut. Plavání mi opět moc nevyšlo (27:19min), navíc se k mému údivu v té kose plavalo bez neoprenů. Prý měla voda 21,2st (od 21st neoprany zakázány). Mezi ženami byla nejrychlejší Hana Kolářová (2:07:53h). Druhá Hisportteamová kolegyně Jíťa Šimáková, od které jsem to po závodě trochu schytal. Nadělila mi, díky jejímu vynikajícímu plavání, jedno 5km cyklistické kolo. V první půlce kola jsem se kolem ní motal a při předjíždění tuším v pátém okruhu dostala od nadržených rozhodčích 2min stopku za jízdu v háku. Vůbec jsem o tom nevěděl, jel jsem si své, podle mě rovnoměrné tempo. Jestli jsem se nevědomky před ní zařadil dříve, tak se ještě jednou za to omlouvám. Naštěstí cíl protínala za vítězkou s cca 6min ztrátou. Samozřejmě ale kontakt je kontakt.
    Já osobně při předjíždění trochu zrychlím, abych neporušil 20 vteřinové pravidlo a předjížděného nedostal do problémů, i proto jsem nikdy nebyl od rozhodčích ani napomenutý.
    Včeara se mnou byl i Máza z házené, pro kterého to byla triatlonová premiéra. Závod zvládnul za 3:35h.

+ pro zajímavost příkládám výtah z pravidel ČTA 1.6 CYKLISTICKÁ ČÁST – PŘI ZAKÁZANÉ JÍZDĚ V HÁKU :

1.6.1 Závodník může použít jakékoliv kolo splňující bezpečnostní kritéria. Loukotě i disk jsou povoleny.
    1.6.2 Jako základ mohou být použita jakkákoliv řidítka
    1.6.3 Jízdu v háku za jiným závodníkem nebo motorovým vozidlem je zakázána. Závodník se musí takové jízdě aktivně vyhýbat.
    1.6.4 Závodník se musí chovat tak, aby nemohlo dojít ke kontaktu s jiným závodníkem. Pokud se rozhodně předjíždět, nesmí ohrozit ostatní závodníky a musí si být jistý tím, že se bude mít následně kam zařadit.
    1.6.5 Každý závodník má kolem sebe draftingovou zónu 1,5 m vlevo, 1,5 m vpravo a 10 metrů vzad (měřeno od zadního kola). Souběžná jízda dvou a více závodníků je zakázána.
    1.6.6 Proces, kdy závodník vjede do draftingové zóny závodníka před sebou se nazýva předjíždění. Maximální doba, po kterou se závodník může pohybovat v draftingové zóně jiného závodníka je 20s. Po celou dobu se musí předjíždějící závodník pohybovat draftingovou zónou směrem vpřed.
    1.6.7 Závodník může vjet do draftingové zóny jiného závodníka pouze v těchto případech:
    a) při předjíždění, na předjetí má závodník 20s,
    b) z bezpečnostních důvodů,
    c) 100 metrů před a za depem, případně stanicí první pomocí,
    d) na otočce,
    e) v místech, která jsou při rozpravě označena jako méně bezpečná (objížďky, staveniště, zůžená vozovka).
    1.6.8 Proces předjíždění:
    a) závodník je předjet ve chvíli, kdy přední kolo jiného závodníka je před jeho předním kolem
    b) jakmile je závodník předjet, musí do 5s opustit draftingovou zónu závodníka před sebou,
    c) závodník se musí držet při pravé straně vozovky a musí se tak vyhnout tomu, aby blokoval jiného závodníka,
    d) k blokování dojde ve chvíli kdy závodník svou pozicí brání v předjetí jinému závodníku a by tak byl nucen předjíždět prostředkem či levou částí vozovky,
    e) Jakákoliv jízda, při které závodník neprojíždí draftingovou zónou jiného závodníka trvale vpřed je požadována za jízdu v háku.
  • 8.6.2012 - Utrápený běh v Malešicích na 8km za 32:22min (11.celkově, 5.kategorie). Běželi se 4x2km okruh + náběh do cíle. Hnedka od začátka jsem věděl, že to nepůjde. Nakonec jsem byl rád, že jsme ho absolvoval. Po doběhu mi náladu zvednul pořadatel, který obdaroval prvních 20.míst lahvinkou vína (doma jsem jí hned předal). Nejpíš díky podklouznutím v ostré zatáčce, přišel o vítězství skvěle běžící Hisport teamový kolega Martin Olšan (29:53min).

+ čtyři fotky ze středečního běhu v Hostivaři

start běhu já v cíli Martin a Míra vítězové

V neděli vyrážim na triatlon do Račic. Jede se v olympijských diatancích 1,5-40-10km. Kolo je ovšem bezhákové. Plavat by se snad mělo, díky nízké teplotě vody, v neoprenech. Do závodu jdu vyloženě tréninkově, protože Otrokovice jsou již za 2 týdny. Navíc předpokládám, že z vody budu vylézat těžce na konci a na krátkém kole i běhu toho moc neudělám. V neděli se mnou jede Máza z házené, který po sázce s dalším spoluhráčem Kubou (o 5kg svíčkové!) jede zkusit první triatlon. Předmětem sázky je, že letos dá Ironmana (3,8-180-42km) v časovém limitu 17 hodin. Pokuď se dám po Otrokovicích rychle dokupy, tak s ním vyrazim na Slovakmana (4.srpna). Tam se o vítěznou sázku bude Máza pokoušet.
  • 7.6.2012 - Včera plánovaný běh lesoparkem Hostivař na 7km za 29:14min. Běželi se dvě 3,5km kola. Obě dvě jsem šel na vteřinu stejném čase 14:37min. V klasické Pražské konkurenci to stačilo na cca 10.místo, výsledky zatím nejsou. Trochu jsem se toho běhu po sobotní půlce bál, ale i přes lehkou únavu vše v pohodě. Navíc jsem konečně jednou přišel včas z práce a vyrazil do Hostivaře na kole.
    Dnes jdu dle termínovky další běh v Malešicích na 8km. Startuje v 18h.

HYPOXICO: včera 45 minutová jízda na válcích s hypoxickou maskou
  • 5.6.2012 - STARTOVNÍ LISTINA tipovačky EURO 2012 se opět rozrostla. Je nás už 25. Plánovaných 30 lidí asi bude. Uzavírka prvního kola je již tento pátek 8.6. v 17:45h. Případní zájemci se mohou registrovat zde.

Sportu ZDAR!
    Štěpán & Ondra

Tipovačka - banner

Úvalská fotbalová přípravka synátora Filipa rozdrtila venku poslední Předboj 1:16(0:10). Další zápas hrají s Brandýsem B v úterý 12.6., poslední 17.6. ve Vyšehořovicích, po kterém budou mít od 18h ukončení sezony v restauraci u hřiště. Kluci jsou zatím na průběžném čtvrtém místě.
    Příští čtvrtek 14.6. hrají doma od 16h přátelák s rodiči. Určitě se zúčastním.
  • 4.6.2012 - Do galerie přidány fotky ze sobotního Czechmana. 25 minutový záznam ze závodu bude odvysílán na ČT4 Sport v úterý 5.6. v 16:15h a ve středu 6.6. v 11:25h.

+ článek a z červnového Života Úval o Čarodejnickém běhu

HYPOXICO: včera jsem postavil stan a načetl vše dostupné okolo, dnes podle plánu IHT - metoda založena na krátké střídavé inhalaci (4-5min) hypoxického (odpovídá nadmořské výšce 3500 – 6000 m n.m) a běžného vzduchu
  • 3.6.2012 - Včerejší Czechman (1,9-90-21km) podle plánu za 4:35:22h (celkově 57.místo, 11.v M30-34). Zaplaval jsem opět trochu hůře za 32:56min, kolo přesně předpokládaných 2:25h, závěrečný půlmaraton za 1:33h. S výsledkem jsem celkem spokojen. Hlavně proto, že jsem závod absolvoval bez větší krize a hlavně téměř bez žádných svalových bolestí po dokončení. Vyhrál Džalaj Karol (4:00:19h), mezi ženami Simona Vykoukalová (4:30:31h), se kterou jsem běžel část závěrečného půlmaratonu.

Za zmínku stojí bráchův včerejší absolvovaný ultra běh Silva Nortica Run v terénu na 104km! Zvládnul ho za neuvěřitelných 11:13h. Nezbývá než smeknout a pogratulovat za neuvěřitelný výkon.